Najlepszy serialowy trend na TikToku
Jeśli w popularnym serialu pojawi się jakiś taniec to wiedz, że z pewnością będzie on naśladowany tysiące razy na TikToku.
Ale nie tylko taniec. TikTok wyciąga z seriali to, co najbardziej oryginalne i kreatywne i robi z tego trend. Ma też moc, by wywindować serial na szczyt popularności. Nawet po roku od premiery.
Poznajcie najpopularniejsze serialowe trendy z TikToka i oddajcie głos na swojego faworyta.
Lista nominowanych w kategorii
“1670” i wszystkie teksty księdza Jakuba
Serial “1670” był w 2023 roku najprawdziwszym fenomenem. Mówili o nim wszyscy, a gigantyczną popularność zdobył dzięki publikowanym na TikToku fragmentom i najzabawniejszym tekstom. Wśród nich zdecydowany prym wiodły fragmenty z serialowym księdzem Jakubem, który zamawiał pomyślność dla Polski i dostał pomyślność dla Polski, stając się prawdziwą gwiazdą.
“Sukcesja” w prawdziwym życiu
Co prawda kolejnych odcinków “Sukcesji” od HBO już nie dostaniemy, ale genialny serial Jesse’ego Armstronga wciąż żyje swoim życiem, dzięki niezliczonym parodiom. Te najlepsze od lat publikowała Taylor Owen. Do 2020 roku była mało znaną aktorką z Los Angeles, a dzięki przenoszeniu fabuł tego i innych seriali do prawdziwego świata, stała się jedną z najpopularniejszych twórczyń na TikToku.
“Idol” – taniec Jennie
Nie da się ukryć, że “Idol” nie jest najlepszą pozycją w portfolio HBO. Serial wzbudził olbrzymie kontrowersje, przez co szybko został skrócony, a następnie anulowany. Nie zmienia to jednak faktu, że występująca w nim Jennie, członkini popularnego zespołu Blackpink, podbiła serca użytkowników TikToka genialnym tańcem, który na platformie znalazł rzeszę naśladowców.
Pedro Pascal – król TikToka
W 2023 roku stał się, bez przesady, najpopularniejszym aktorem na tej planecie. A przecież przez ostatnie lata głównie szwendał się po innych zamaskowany jako Mandalorianin. W 2023 roku mogliśmy go jednak zobaczyć, już w pełnej krasie, w “The Last of Us”, co tylko podbiło jego notowania u widzów. A memy i przeróbki scen z jego udziałem na TikToku obejrzano już 12 miliardów razy.
Odkrywanie Warszawy z “Warszawianką”
“Warszawianka” wzięła nas z zaskoczenia. Niewiele osób spodziewało się, że pierwszy polski serial SkyShowtime będzie potrafił porwać tak wielu widzów, a jednocześnie z samej Warszawy znowu zrobić modne i ciekawe miejsce. A dzięki serialowemu “Czułemu” na ulicach stolicy można było dostrzec wycieczki ludzi podążających z ciekawości jego śladami. #Warszawiankę na TikToku obejrzano 50 mln razy.